MEDİKAL CİLT BAKIMI

Cildinizi sıkılaştırmak mı istiyorsunuz? Derinizi sıkılaştırır, kırışıklıklarınızı azaltır, daha canlı gençleşmiş bir cilt elde edilmesine yardımcı olacak bir peeling uygulamamız var. Terapistiniz cildinizi peelingden en iyi şekilde yaralanmanız için temizler yağından arındırır. Ardından sırasıyla Mandelik asit ve Vit-C peelingleri uygular.

CİLT BAKIMI

CANLANDIRICI PEELİNG

Cildin ihtiyaçlarına uygun ürünleri düzenli olarak kullanarak elde edilen sonuçlar bütünüdür diyebiliriz. Herkes farklı cilt yapılarına sahiptir. Cilt yapısını tanıyıp eksikleri gidermek adına bakım yapmak oldukça önemlidir. Böylece daha sağlıklı görünen, aydınlık ciltlere sahip olunabilir. Cildin eksiklerini görmemek, cilt tipine uygun olmayan ürünler kullanmak akne, yara vb. farklı cilt sorunlarının oluşmasına yol açabilmektedir. Bu nedenle doğru cilt bakımı yapmak son derece önemlidir.

Ne sıklıkla cilt bakımı yapılmalıdır?
Cildimiz kendini 28 günde bir yenilediğinden normal şartlarda ayda bir cilt bakımı önerilmektedir.
Ciltte oluşan problemlerden dolayı doktorunuz tarafından bu süre 2 haftaya indirilebilir.

Cilt bakımı nasıl yapılır?
Cilt bakımı yaklaşık 1-1,5 saat sürer ve bu süre içinde sırası ile temizleme, peeling, ürün yedirme, maske, yüksek frekans ve yüz nemlendirme işlemleri uygulanır. Bu uygulamalar ile cilt temizlenir tıkalı gözenekler açılır, ölü hücreler uzaklaştırılır, kan dolaşımı hızlandırılır nem depo edici ve hücre yenileyici işlemlerle ciltte canlı bir görünüm ortaya çıkar.

Bakımdan sonra nelere dikkat edilmelidir?
Bütün gözenekler açıldığından birkaç saat içinde gözenekleriniz kir veya makyaj kalıntılarıyla kolayca dolabilecek durumda olacaktır. Bu nedenle, medikal cilt bakımının ertesi günü fondöten, yüz pudrası veya allık kullanılmamalıdır.
Medikal cilt bakımı, cildi yeniler ve yüzeydeki ölü hücreleri yok eder. Tedaviden sonra cildiniz çevresel faktörlere karşı savunmasızdır ve güneşe maruz kalmamaya özen gösterilmelidir.